BLOGGER TEMPLATES AND MyYearBook Layouts »

Forever Love

Banner created with MyBannerMaker.com

Thursday, December 30, 2010

Tanda Tanya

Aku hanya berlaku jujur. Dan dari kejujuran aku harapkan ketenangan. Dan dari ketenangan aku harapkan kebahagiaan.


~Hidup tak selalu indah Norshafiqa Mohd Pouzan~

YA..

Aku akui semua itu. Aku hanya insan biasa yang mengharapkan kesempurnaan. Namun aku lemah. Aku tak sekuat mana. Kejujuran yang aku lakukan mengundang kelukaan, melahirkan keresahan, dan menzahirkan kekecewaan.
Maafkan aku andai aku memungkiri janji. Melukai hati.
Bukan bertindak pentingkan diri.
Namun aku punya hati.
Yang tak mampu di bohongi.
Salahkah untuk menangisi semua ini???
Dari kejujuran yang diharapkan bahagia menjadi kelukaan dan kekecewaan..

Tuesday, December 28, 2010

Puisi Cinta 1

Siangku rasakan suram...

Malamku rasakan kelam...
Ke mana matahariku??
Ke mana bulan bintangku??

Langkah kakiku lemah...
Pandangan mataku kabur...
Ke mana kekuatanku??
Ke mana kejelasanku??

Tiba-tiba...
Aku merasakan siangku kembali terang...
Aku merasakan malamku kembali bercahaya...
Hadir matahariku dalam suramku...
Datang bulan bintangku dalam kelamku...
Huluran tangan itu...
Ya...
Huluran tangan itulah yang memimpinku...
Menguatkan langkahku...
Menjelaskan pandanganku...
Itulah cinta yang kau hulurkan...
Cinta yang menguatkan semangat hidupku...
Yang memimpinku terus melangkah ke hadapan...
Janganlah kau cintaku...
Tinggallah di sisiku...
Tanpamu aku lemah...
Tanpamu aku sunyi...
Tanpamu hilanglah matahariku...
Tanpamu tiadalah bulan bintangku...
Kaulah irama jiwa ini...
Kaulah lagu cinta hati ini...
Oh cintaku....

Thursday, December 23, 2010

Jatuh bangunku....


~Dulu....~

  • kau menghulurkan tangan utk membangunkan aku ketika jatuh...kau memberi aku kekuatan...melengkapkan kehidupan dgn segala cinta yang kau curahkan...kau mewarnai kembali mimpi2 ku yg pudar...
~Kini...~
  • aku lemah melangkah....menuju ke hadapan....tp adakah kau tahu cinta itulah yg terus meyakinkan dan menguatkan semangat diri ni walau mungkin kau terlupa semua ni...
  • pada saat ini aku terjatuh...serasa tak mampu untuk aku bangkit untuk melangkah dalam ke hadapan...aku rasakan di hadapanku kelam...sehingga kini aku masih menanti kata-kata semangat yg pernah kau ucapkan di saat aku terjatuh...dan semangat itulah yg telah membuat aku melangkah sejauh ini...
  • salahkah aku mengharap perhatian dan kelembutan dr kasih syg yg ada pada dirimu????
  • kerana aku selalu menyintaimu...dan rasa itu x pernah berakhir...kerana kaulah pertama dan terakhir dalam cintaku...bagiku...mencintaimu tak memenatkan aku...malah membahagiakan ku...kau cahaya cinta dan hidupku...tanpamu aku lemah...aku hilang arah tuju...kerana kaulah yang memimpinku sejauh ini...
  • Cinta darimu itu telah melengkapi hidup dan menyempurnakan istana cinta yang ku bina dalam hati ini...

Thursday, December 16, 2010

Hidup tak selalunya indah...

  • Sebagai manusia biasa, semestinya kita mempunyai plan masing2.. N of course, we'll b try 2 achieve wht we were aim.. But, it's also can b unexpected... Y??? sbb yg menentukan segalanya bukan kita, tp Yang Maha Esa..
  • Kita mmg sentiasa inginkan THE BEST in our life, but, there's must b a reason y we need to face some failed n challenge situation in our life.. n s a human, kita xsepatutnya menyalahkan keadaan..
  • Qada' dan Qadar yg berlaku itu ada hikmah di sebaliknya... mungkin di sebalik kegagalan tersirat 1 keajaiban yg x di jangka...dan bukan bererti kejayaan adalah milik kita selamanya...ALLAH boleh uji dengan bermacam cara...mungkin dgn kejayaan, mungkin dgn kegagalan,mungkin dgn kbhgiaan, mungkin dgn kesedihan...
  • Dan itulah kehidupan...xselalunya indah...lebih tepat lagi, keindahannya berbeza2...kadang2 kita nk indah thp 5, tp mungkin hak kita cuma thp3...jd,belajarlah menerima ketentuan-Nya...

Thursday, October 28, 2010

Ayang Minta Maaf Sayang


6.54pagi.....

Mesej dr syg "Knpa xkejutkan?"
Ayg reply " Ayg tak terjaga syg.. Syg...sori sgt2...sori sgt2.."

Syg....
ayg minta maaf sangat2...
ayg x tersedar langsung...
ayg betul2 mintak maaf...
bru nk elok hubungan kita...
da jadi masalah mcm ni...
aduh...
knpa la ayg mcm ni syg???
knpa ayg mcm ni???
ayg minta maaf sgt2...
Ya ALLAH... sedihnya rasa...
Ayg nk buat yg terbaik untuk syg...
tp mcm ni jadinya...
sedihnyaaaaaaa..... :'( :'( :'(
sayang...
kita jangan gaduh2 lagi ye...
ayg minta maaf sgt2 ni...
ayg nk exam ni...
ayg takut xdpt nk study klau kita gaduh...
ayg syg b sgt2...
ayg merayu sgt2 ngn b...
jangan la kita gaduh...

Wednesday, October 27, 2010

Sweet nye dia!!!!!! Suka sangat... =)

"Lepas exam ada ape2 plan x??"

"Xda... knpa syg???"
"Nk jmpe... Nk mntk teman g jmpe klinik.. " (dalam hati...sweetnye dia...manje btul la dia...nk g klinik pun mntk teman...tp mmg suka pun...mcm tau2 lak yg hati tgh berbunga rindu nk jmpe dia)
"Ok..ape2hal nti,bgtau la ye..nk masuk exam da ni.."
"Ok syg.. Gudluck... try the best.. i know that u can do it"

Sayang... thx sgt2 sbb kte dpt berjmpe hari ni... what a nice day... spend time skejap pun da ckup untuk ubat rindu dlm hati... n sebenar nye, ni la pengubat hubungan kita... bila jauh, msti gaduh.. tp berdepan, syg nmpk tenang n loving sgt.. hilang segala ego syg...
ayg syg b sgt2.. syg sgt2... thx sbb hntr ayg smpi umh... ayg sggup turun KL sentral utk jimatkan ms syg, syg pun sggup hntr ayg smpi umh supaya ayg x smpi umh lmbt... so sweet... thx again syg... u r the best love yg pernah ayg miliki... thx my true love.. thx my first love... thx... ayg hargai sgt2 dan akn ayg ingt... love u so much syg... Mmmmmmuuah!!!

Monday, October 25, 2010

Menilai Diri


"Here I go, scream my lungs out and try to get to you You are my only one"hp ku berbunyi

"hello syg" ayg angkt call syg td
"wtpe" syg tye
"erm...ayg baring..pinggang sakit la sayang..."
"wtpe" syg tye lg
"ayg baring smbil tnggu mesej syg" ayg jwb
"penipu..aku da hntr mesej kt ko lama dah..ko wtpe??" syg jwb
"ayg....____________" x sempat ayg ckp panggilan da di letak...

sayang...
andai sayang tahu betapa ayg sayangkan b...
hingga sedikit kelukaan pun ayg xnk b rasa...
maafkan ayg... ("pegi mampus la maaf ko tu....aku da bosan dengan kata maaf ko tu")
menangis hati ini sayang...
ayg x tipu sayang...
memang betul ayg sakit pinggang...ayg xtipu b...
ayg terjaga pkul 11.03 mlm,then dalam masih mamai lg,11.04mlm, ayg mesej sayang "Sygku..."
ayg tunggu sayang reply mesej.. nth bila ayg terlelap ayg x sedar...mungkin sbb effect mkn ubt masih ada, jadi ayg terlelap masa tnggu msej syg..
hinggalah pada pukul 1.33 pagi, sayang call baru ayg tersedar..dan perbualan di atas berjalan...
bila panggilan di letak, ayg pun check la hp...
1 mesej receive from baby boy "Ye aygku..(11.24 mlm)
1 missed call from babay boy (12.43 mlm)
Ya ALLAH.. sayang... maafkan ayg...
ayg sebenarnya letih sgt2,sakit pinggang, sakit belakang, sakit kepala,dan mula rasa nak demam...
tapi ayg cuba untuk happykan syg wlau x larat sebenarnye.. ("kenapa ayg suka seksa diri ayg?? b x mintak ayg layan b sampai kena menyeksa diri macam tu...")
buah hati mana yang sanggup biarkan buah hati nya rasa sunyi..
ayg cuma nak b happy dengan ayg...
tapi selalu nya ape yang ayg wt akan jadi lain....
dalam x larat ayg layan juga b sudahnya ayg tertido dan kita gaduh...
ayg menilai diri ayg... 'Kenapa sampai mcm ni jadi nya??'
"jangan sampai aku fed up aku ckp yg x sepatutnya aku ckp"
bdn ayg menggigil bl ingt kata2 ni...
ayg cuba berubah b...cuba berubah untuk menjadi yaang terbaik untuk b...
tp putaran masa,keadaan kadang2 mempengaruhi sedikit perubahan ayg...
bagilah ayg peluang sayang untuk buktikan yang ayg memang buat semua ni untuk sayang...
1 hari nanti semuanya akan terbukti sayang...
demi masa depan kita...

Monday, October 18, 2010

RINDU SANGAT2

AFZANIZAM....

ayg rindu sgt2 ngn b....
ayg pun tau yg b rindu kn ayg sgt2 gk....
tapi knapa b ego kn hati b????
knpa bl kte berjauhan, keegoan menguasai diri b???
byk yg ayg nk lakukan utk b...
tp x pernah terlaksana dan x pernah ayg dpt penuhi utk lakukan...
ayg nk dtg mkn tgh hr ngn b....
tp b x izinkan...
sedih sgt2...
ayg x tau nk ckp mcm mn...
yela..sebab da lama kte x mkn tgh hari sama2...
ayg xkisah kalau nti ayg dtg cuma teman b mkn tgh hr je then balik...
xpe...ayg xkisah langsung...
tp xpe la...nak wt mcm mn...
mungkin b nk mkn tgh hr tanpa gangguan ayg...
yela...hari bekerja kn???
nti ayg ni mungkin mengganggu b...
mcm b nk g main paintball lak...
ayg faham b..
tp ayg xda ckp ape2 pun...
ayg xda pun kata nk ikut...
tp bl b kata "ayg xyah ikut...b nk tgk training tournament tu cmne...nti kalu ayg ikut,mana b nk fokus kt ayg lg,kt training lg..."
tersentap hati ayg b...
tp xpe la...
ayg redha b...
kalau kemahuan ni yg akn wt b gembira...
ayg relakan...
ape je akan ayg lakukan asalkan b gembira..
ayg syg kn b sgt2....

Sunday, October 17, 2010

I MISS HIM SO MUCH!!!!!

I MISS YOU LIKE CRAZY SAYANG....

I MISS ALL THE TIME THAT WE SPEND TOGETHER....
ayg rindu dengan suara b....
ayg rindu dengan kemanjaan b....
ayg rindu dengan perhatian b....
ayg rindu dengan kasih sayang b....
ayg rindu dengan cinta b....
ayg rindu dengan senyuman b....
ayg rindu dengan pandangan b....
dari mata b dapat ayg lihat pancaran kasih sayang b yg cukup mendalam untuk ayg....
ayg sukakan b,sayangkan b,cintakan b sangat2....
I LOVE ALL THE WAY YOU TAKE FOR ME....
macam mana b layan ayg....
macam mana b kasihkan ayg....
macam mana b sayangkan ayg....
macam mana b cintakan ayg....
macam mana b prihatin terhadap ayg....
macam mana b manjakan ayg....
macam mana b ambil berat terhadap ayg....
dan ayg yakin ayg adalah wanita yang paling bertuah di kurniakan lelaki sesempurna b....
dan ayg yakin ramai wanita di luar sana yang mencemburui cinta yang b berikan pada ayg....
betapa b menghargai ayg sebagaimana layaknya ayg dapat sebagai seseorang kekasih....
betapa b sanggup bersusah demi ayg....
ayg masih teringat b sanggup datang umah ayg dan minta izin dengan mama & ayah ayg semata2 untuk benarkan b teman ayg hantar assigmnent kerana assignment ayg tu akan kena reject kalau hantar lambat....
dari KL b sangup datang KLANG kerana ayg,masa depan ayg....
betapa bertuahnya ayg....
pada saat ni kita2 sama sibuk....
hanya melalui telefon dn internet je la kita mampu berhubung....
walaupun kita xdapat berjumpa....
tapi b xpernah sekali2 pun lupakan ayg....
b sentiasa mesej ayg, call ayg....
ayg rindukan saat kita 'dating' bersama2....
ayg xsabar menunggu saat2 untuk kita 'dating' lagi....
B SENTIASA DI HATI AYG....

Saturday, October 16, 2010

AWAK TEMAN LELAKI SAYA.... AWAK BAKAL SUAMI SAYA...


  1. Awak teman lelaki saya
  2. Awak bakal suami saya
  3. Awak bakal menantu mama & ayah saya
  4. Awak bakal ayah untuk anak-anak saya
  5. Awak bakal ketua keluarga saya
Awak tau x yang awk tu teman lelaki saya???
Awak tau kan yang saya ni teman wanita awak???
Apa awak akan rasa kalau awak kat tempat saya sekarang ni???
Apa awak akan rasa bila kawan2 saya mengSKANDALkan saya dengan lelaki lain???
Dan kawan2 saya tu tau akan kewujudan awak sebagai insan yang istimewa dalam hidup saya, yang saya akan jadikan teman hidup saya...
Saya bukan cemburu tak bertempat, tanpa sebab, dan bukan meragui cinta awak...
Tapi saya ni insan biasa, yang ada hati perasaan untuk cemburu bila lelaki yang saya sayang diSKANDALkan dengan wanita lain oleh kawan2 awak yang tau akan siapa diri saya dalam hidup awak...
Saya percaya dan terlalu percaya dengan cinta dan kesetiaan awak...
tapi kenapa kawan2 awak uji saya mcm ni???
Apa kwan2 awak akan rasa kalau diaorang yang kena balik macam mana saya diaorang kenakan???
Sakitnya hati saya takde sapa nak peduli???
Kenapa mesti awak yang mereka SKANDALkan???
Dah xda lelaki lain yang SINGLE ke untuk diaorang SKANDALkan???
Dan kenapa awak layankan je permainan kawan2 awak???
Kenapa begitu kejam kawan2 awak perlakukan saya begini???
Mana letaknya nilai hati, maruah dan belas kasihan awak dan kawan2 awak terhadap saya???
Dan kalau la awak tau, kerana perkara ni, tidur saya tak menentu...
perkataan SKANDAL @ TIME LAPANG je sentiasa bermain di fikiran saya...
Kawan2 awak tak tahu apa tu nilai CINTA ke???
Kawan2 awak tak tahu apa tu nilai KASIH ke???
Kawan2 awak tak tahu apa tu nilai SAYANG ke???
Betapa sesungguhnya SAYA AMAT2 MENYAYANGI, MENGASIHI dan MENYINTAI AWAK...

Friday, October 15, 2010

YOUR ARE ALWAYS BE WITH ME......



sayang....

dalam apa jua situasi, sayang sentiasa bersama ayang....
tidak pernah sayang biarkan ayang bersendirian melalui saat2 suka duka....
di kala ayang tawa suka gembira sayang sentiasa tersenyum dan gembira bersama ayang...
di kala ayang tangis duka sedih sayang sentiasa di sisi ayang memberikan kekuatan untuk ayang terus hidup....
apa lagi yang mampu ayang ucapkan selain terima kasih kepada sayang....
kerana sudi memberikan hati dan cinta sayang yg tulus untuk ayang...
tidak pernah terbayang oleh ayang akan di layan seperti ini....
sayang sentiasa ada bersam ayang di saat ayng benar2 memerlukan....
bila lemah untuk meneruskan langkah sayang sentiasa memberikan semangat dan kekuatan untuk ayang....
ayang bersyukur sangat2 pada ALLAH kerana diberi ruang untuk mengenali sayang....
betapa setelah sayang hadir dalam hati ayang, ayang telah menutup dan mengunci pintu hati ayang dari di diami oleh lelaki2 lain....
tidak pernah terlintas untuk ayang menduakan cinta sayang terhadap ayang....
apa ynag sentiasa menjadi harapan doa dan impian ayang adalah disatukan dengan sayang....
dalam ikatan pernikahan yang sah dan di restui oleh keluarga kita....
di berikan kebahagiaan untuk hidup bersama dalam satu keluarga dan di kurniakan anak2 yang soleh dan solehah....
semoga doa harapan dan impian ayang termakbul.... AMIN....
NORSHAFIQA sentiasa menyayangi AFZANIZAM

Tuesday, October 12, 2010

MAAFKAN AYG SYG... (12/10/2010)

sayang...

ayg mohon sejuta kemaafan dari sayang...
ayg tahu ayg yg salah...
mengapa ayg snggup lukakan hati insan yg ayg syg???
knapa ayg sebegini kejam sayang???
knapa diri ayang mcm ni???

Saturday, October 9, 2010

KERANA SAYANG

video

tanggal 9 OCTOBER 2010...
dalam keadaan demam aku menanggung rindu...
hingga demam ku pulih ku terus menanti...
panggilan@mesej dari insan tersayang...
menanti dan terus menanti...
dari pkul 2.00pm ~ 1.30am (10 OCTOBER 2010)...
aku x ingin meragui cinta yg dia pernah hulurkan padaku...
tapi mengapa sayang membiarkan ayg menunggu hingga selama ni???
disaat ayg masih sangat2 memerlukan insan untuk memberikan kekuatan semangat...
b tau x ayg sayangkan b sangat2???
b tau x ayg cemburu sangat2???
b tau x ayg risau sangat2???
andai satu hari nanti b terbaca luahan hati ayg ni, b renung2kanlah...
ayg x ingin mengundang pergaduhan dalam hubungan kita...
sebolehnya ayg akan cuba elakkan...
walau pada hakikatnya ayg terlalu sakit hati...
x mengapalah sayang...
ayg rela memendam segala rasa ini...
demi keharmonian hubungan kita...
sampai ayg menutup mata nanti,ayang akan tetap sayangkan b...
you are my ENDLESS LOVE...FOREVER LOVE...

Monday, October 4, 2010

Ayg minta maaf sangat2

sayang...
ayg minta maaf sgt2...
ayg tau ayg slh...
ayg xtau nk hargai peluang yg b bg kt ayg selama ni...
beribu kali b da tegur sikap ayg...
dan sentiasa tegur kesalahan yang sama...
tapi ayg x penah nk amik peduli...
padahal bukannya susah ape yg ayg kne wt...
ayg cuma perlu jujur dgn b klau ayg betul2 ngntuk...
jgn seksa diri sendiri utk b...
b xsuka..
tapi ayg ni teruk...
ayg tetap x jujur ngn b psal ayg da letih...
yela...
1 mlm x tdo...
ayg bukan ape syg..
ayg nk sgt2 ckp ngn syg...
ayg da rindu sgt nk ckp ngn syg...
sbb tu ayg gagah kan diri gk utk ckp ngn b...
bl da tertido, xnk jujur lak ngn b...
tu yg b mrh sgt2 tu...

ayg cukup bertuah kerana b sudi berikan peluang lg utk ayg terus berubah....
ayg berjanji dgn diri ayg dan atas nama cinta Sha_Nizam...
ayg akn berubah...
walau mungkin akn mengambil ms lama sedikit...
dan tegurlah ayg andainya ayg melakukan kesilapan...
ayg perlukan teguran dr syg...
kerana ayg kenal diri ayg mcm mn...
hanya b je yg mampu kwl diri ayg...
i love you so much syg...
no one can replace your place in my heart...
you are my everything...

Sunday, October 3, 2010

Dia sentiasa membuat saya gembira, tersenyum dan terharu

video
ayg hargai sgt2 apa yg syg lakukan..
kerana ayg tau syg sentiasa lakukan dgn sepenuh hati dan seikhlas hati...
video syg buat ni sgt2 buat ayg rasa bahagia, terharu,di hargai dan betapa b mnyayangi ayg sejujur dan seikhlas hati syg...
SYG....
ayg mohon maaf atas segala keraguan yg ayg alami selama ni...
sbagai seorang kekasih, kadang2 hati ayg berasa sgt cemburu hingga melahirkan keraguan dalam hati ayg...
sedangkan ayg tau bahawa hakikat sebenarnya...
AFZANIZAM begitu syg kn NORSHAFIQA...
AFZANIZAM setia dgn cinta NORSHAFIQA...
AFZANIZAM jujur mnyayangi NORSHAFIQA...
AFZANIZAM ikhlas terhadap diri NORSHAFIQA...
AFZANIZAM sentiasa berdoa untuk menjadi suami kepada NORSHAFIQA...
AFZANIZAM tak pernah mngambil 'harta hak milik' yg ada pada NORSHAFIQA sebelum waktu membenarkan...
kerana AFZANIZAM tau 'harta hak milik' tu hanya untuk suami NORSHAFIQA...
ayg betul2 syg kn b...
no one change your place in my heart..
you r my everything..
you r my endless love...
i will forever loving you my love...
~ FOREVER LOVE ~

Saturday, October 2, 2010

2nd October 2010


what a great day... i'm really happy bcz i can make u happy... hari ini, open house umh syg... n ayg rela korban kn masa ayg utk happy kn b... from meru, i take U90 ke seksyen 2, then T529 form seksyen 2 to stesyen komuter... ayg wt kn kek lapis bumi utk mak b... i'm really happy... i don't know to describe perasaan bahagia ayg hari ni...tp ayg takut gk penerimaan mak terhadfap kelakuan ayg,sikap ayg spnjg kt umh b..kak suria mungkin ok..ape yg ayg sedih kn, ayg msih xtau cara nk borak ngn omm...=( tp ape2 pun,ayg btul2 bhgia dpt spend all the day kt umh b, tlg mak and ayg jd terharu bl b sggup hntr ayg blik wlau ayg tau b letih sgt2... ayg boleh tgk dr air muka b... thx my love.. u r my everything.. i love u with all my heart...xtau mcm mn ayg nk describe kn syg nye ayg kt b.... ayg syg sgt2 kt b....

Friday, October 1, 2010

Ayah & Mama

Ayah...
insan yg byk berkorban...
segala jerit perit kesusahan yg ayh lalui utk sempurna kn kehidupan 1 keluarga...
sekuatnya ayh cuba gagahkan diri jalankan tanggungjawab ayh sebagai ketua keluarga...
maafkan kakak ayah andainya kakak belum boleh jadi seorang anak yg boleh di banggakan..

Mama...
insan yg byk berkorban...
dengan penuh kesabaran mama melayan kami adik beradik...
no one can change your place mama...
u r the best mama in this world...
u r always with me...
u r my strength...
in whatever situation...
u r everything...
x cukup perkataan kakak nk decribe betapa mama sempurna di mata kami adik beradik...
kakak selalu berusaha utk jadi mcm mama...
insyaALLAH

Ayah & Mama...
betapa besarnya pengorbanan mama & ayah membesarkan & mendidik kami adik beradik dengan penuh kesabaran, ketekunan, kegigihan..
semuanya mama & ayah lakukan untuk melihat kehidupan kami semua sempurna 1 hari nanti...
takde insan lain yg boleh menggantikan tempat mama & ayah...
i really love u all with all my heart...
forever...

Ayg Nak G Open House B...

b tau x ayg nk sgt g open house umh b??? b tau x??? knpe susah sgt b nk fhm kehendak ayg??? ayg xtau nk ckp mcm mn ayg akn kecwa nti bl xdpt g open house umh b.. Ya ALLAH...Berikanlah aku segala kekuatan untuk meneruskan perjalanan hidup ini... ayg syg kn b sgt2...sepenuh hati ayg... ayg nk ada di samping b dlm setiap ape yg b lakukan... hidup ayg x sempurna tanpa b... :'(

Saya Nak Buat Kek Untuk Puan Salmah!!!!

Salah ke sy nk wt kek untuk puan salmah?? sy nk bawak kek tu ms awk wt open house,salah ke?? sedih hati sy bl awk kata ~x payah la~. sedih sgt2.. knpa xpayah?? sy ni teman wanita awk kn?? xboleh ke sy nk wt semua tu?? sy ingt, bl sy nk buat kek utk mak awk awk akn suka,awk akn gembira dan sy pun akn gembira juga.tp... sy jd sedih sgt2 skrg ni..awk xtau kn sy sedih??xpe la..klau itu yg akn wt awk tenang, sy redha.. sy tetap syg awk dgn sepenuh hati sy.. smpi akhr hyt sy..

Wednesday, September 29, 2010

Kejujuran mcm mn lg b nk????

b nk ayg jujur mcm mn lg?? b ingt ayg tipu ke??? b ingt alasan yg ayg bg tu ayg saje reka2 ke??? ayg saje2 main2 nk janji ayg jujur dgn nama ALLAH???ayg da kata, ayg mmg tertido...ayg mengaku...tapi b4 ayg tertido tu, ayg mmg da rasa ngntuk...ayg terus taip msg nk bgtau kt b...tp lum sempat ayg send kt b, ayg da tertido dlu...mmg itu situasi ayg...bl b call,ayg angkt,ayg jwb ayg tertido, b mrh... tp dlu, b gk yg ckp b xkn mrh klau ayg jujur bgtau yg ayg tertido...ayg tgu msg b dr kul 10.40 mlm smpi kul 11.20, b wtpe??? tgk tv??? kwn tpn sbb ada mslh??? b sndri yg ada jwpn nye... ayg x suka nk paksa2.... b tau x yg ayg syg kn b sgt2??? b tau x yg ayg rndukan b sgt2??? b tau x semua tu??? ayg cuma ada b sorang je... i love you so much syg... forever...

suara hatiku pada 20syawal

andai hati ini boleh menyampaikan suara hati yg terpendam....mcm mn ayg sggup nk luahkan pada syg andai ayg tau kejujuran yg akn ayg luahkan bkal mnyinggung hati syg...TEMAN WANITA mana yg xnk bertandang ke rumah TEMAN LELAKInya yg buat majlis..tapi,ayg xda transport nk g syg... :( dan ayg takut ayg akn terasa hati bl syg akn lyn kwn2 syg yg dtg lbh drpd ayg yg dtg ke rumah syg...maafkan ayg kerana tidak berani berterus terang tentang hati ayg...

Thursday, September 23, 2010

salahkah aku???

Sayang...

salah ke ayg call syg,wlau sekejap je, hnya utk wish gudnite??
"msg je kn boleh"
"knpe suka membazir ni??
"byk sgt ke duit tu??"
~mmg msg je boleh syg...tp x sama feeling nye...~
~bg ayg,xda istilah membazir bila tunjukkan kasih sayang..bg ayg,ucpn gudnite tu lbh bernilai dr kredit ayg~
~mmg ayg xbyk duit...yela..ayg x keje lg..mne ada duit...ayg sedar siapa ayg ni..~

Friday, September 10, 2010

.: SELAMAT HARI RAYA :.


Selamat hari raya aidilfitri... Ayg mohon kemaafan dari syg ats segala kesalahan ayg.. keterlajuran dan terkasar bahasa bl berbicara ngn b...

Tuesday, September 7, 2010

AKUKAH YANG BERSALAH????

ayg ke yg bersalah syg?? slh ke ayg cmburu?? ayg syg kn b sangat2..

Sunday, August 29, 2010

Chocolate's Dream





I really love chocolate!! Semua ni adalah antara coklat kegemaran ayg... ayg teringin sangat nk mkn coklat...setiap kali ayg mntak coklat syg, syg akan kata "ok...nti kita beli ye syg?" dalam hati ayg ms tu, ALLAH je yg tau.. betapa ayg harap impian tu akn jadi kenyataan.. tp, bl smpi mlm, syg tnye ayg "ayg nk sgt coklat ke?" then ayg jwb "xpelah syg...lain kali je la kita beli" ayg mntk maaf sbb tipu syg.. ayg xsmpi ht sbenarnye nk kata ~ye..mmg ayg nk sgt coklat~ ayg tau,syg kejar ms nk hntr ayg kt umh.. ayg xkn mntk klau ayg x teringin sangat... tp ayg fhm keadaan syg.. syg selalu berangan syg akan bg ayg hadiah coklat yg besar.. jd,boleh la ayg mkn coklat tu puas2.. hehehe.. tp tu angan2 je... klau syg dpt belikan ayg coklat 1 pun ayg da happy sgt2.. sbb tu pmberian dr insan yg ayg cintai... mungkin syg rs ayg nmpk xtau nk hargai syg,cinta syg,perhatian syg pada ayg... ayg xpndi nk zahirkan betapa ayg btul2 mghargai syg,cinta syg,perhatian syg pada ayg selama ni.. ape yg mmpu ayg buat, hanya berdoa pada ALLAH semoga syg di beri ksejahteraan hidup, di murahkan rezeki, dan jodoh kita kuat hingga akhir hayat kita... maafkan ayg syg.. andainya mencintai seorang insan bernama NORSHAFIQA MOHD POUZAN banyak hal yg rumit perlu syg hadapi... ayg memohon sejuta kemaafan dari syg. ketahuilah sygku.. cinta ayg sepenuh hati hnya utk syg... hnya syg bertakhta dalam hati ayg... ~forever love~

Monday, August 16, 2010

KESALAHAN YANG SERING KU ULANGI

Tanggal 15 Ogos 2010 sepatutnya menjadi hari yang bahagia bagi kita berdua... Tapi,ayg dah mencemarkan kegembiraan dan kebahagiaan kita... kenapa dan mengapa semua ini berlaku??Kenapa dan mengapa ayang sanggup lakukan semua ini terhadap diri sayang??Betapa dalam dan agungnya sayang b pada ayg..Tapi ayg xtau nak menghargai walau sedikit pun??Kenapa dan mengapa ayg sanggup melukakan hati syg??

Tepat jam 730mlm,kita berbuka puasa bersama...Dapat ayg lihat di mata syg betapa syg berasa bahagia dan gembira...Namun semua itu hanya seketika...Bermula 1230mlm,ayg mengulangi kesalahan yang sama sekali lagi...Ayg boleh tertido tanpa memikirkan sebenarnya syg lebih penat dari ayg...Betapa syg letih menjemput dan menghantar ayg pulang setelah kita berbuka puasa bersam..Tapi ayg xhargai sedikit pun pengorbanan syg tu pada ayg...Betapa kejamnya ayg melakukan diri syg sebegitu...
Dan hari ini, bertarikh 16 Ogos 2010, ayg baru sedar dan menyesali segala perbuatan ayg selama ini...Kenapa dan mengapa setelah setahun baru ayg menyedari semua ini walau sebenarnya dah berulangkali syg menegur sikap ayg??Ayg betul2 mohon kemaafan dari syg...Izinkanlah ayg mengembalikan ukiran senyuman di wajah syg...Ayg akn menanti dan menunggu saat2 syg mengizinkan ayg melakukan semua ini...Ayg berjanji atas diri sendiri, ayg mengubah sikap ayg..supaya menjadi lebih matang & lebih menghargai insan yang menyayangi diri ayg sepenuh hati (Afzanizam Ramlan) ayg amat2 menyayangi dan mencintai diri syg sepenuh hati ayg...Berikanlah ayg peluang yg kedua syg...Berikanlah ayg peluang untuk menebus kesalahan ayg...Ayg sayangkan & cintakan syg sgt2...

Sunday, August 1, 2010

my birthday... 1st august 2010 thx to my love





thx to my love... betapa byk syg da berkorban utk ayg... bkn dari segi ms je, dr segi material juga.. i'm very unexpected bl syg wt semua... thx for the surprise yg syg wt utk ayg... syg sggup dtg Meru dr Cochrane juz for my birthday, surprise, and ms yg syg luang kn utk ayg... ayg btul2 hargai dan xtau dgn ape harus ayg bls... hnya ksetiaan dan cinta ayg shja mampu ayg blas... thx sbb syg da buat hdup ayg smpurna... ayg x mampu lakukan ape2 tanpa syg... b la kekuatan ayg, b la semangat ayg... I Love You So Much Forever My Love, My Husband Wanna Be... You Are My Everything... ~ Sha _ Nizam ~

Sunday, July 11, 2010

For The Rest Of My Life

video
first movie maker yg my love buat with a lots of love... thx my love.. ayg btul2 hargai..n i'm speechles sbnr nye... u r very unexpected person.. u r totally so romantic person.. ayg bhgia sgt2 memiliki cinta Afzanizam Ramlan.. n u make many girls kt luar jeles ngn ayg.. how u take care all my step, how u tnjuk smua rs cinta u kt i.. all my friend said that i'm very lucky person when u r very love n care about me... n u know what my life, ayg mmg sgt bhgia..tak mampu ayg luah kn ngn kata-kata..x pernah ayg byg kn akn rs d hrgai spti skrg ni... u r my evrything... stiap lngkh ayg,hnya syg d hati ayg.. forever.. ~ I LOVE YOU WITH ALL MY HEART~

Wednesday, June 9, 2010

jumpa ngn his family

tanggal 24.5.2010
aku di bawa berjumpa ngn mak n adk beradik nizam... pada ketika itu mereka mengadakan smbutan hato ulangtahun klahiran mak nizam yg tairkh sebenar nye adalah 18.5.2010. sungguh pada saat itu aku amat terkejut.. ni adalah surprise yg nizam lakukan utk aku... i'm very speechless when all of this dia lakukan... dan sememangnye aku sangat bahagia ketika itu.. keyakinanku makin bertambah terhadap cinta nizam.. dan semoga hubungan aku n nizam di restui oleh keluarga nizam... nizam is everything to me.. i love him so much...

Tuesday, May 25, 2010

Menjelang Konvokesyen Ku....

aku sendiri xtau ape yang aku rasakan saat-saat ni... adakah aku seorang insan yang x mepunyai perasaan?? dalam kad jemputan, bersamaku nanti akan ada dua insan lain...dan aku mengutamakan mama & ayah... namun,jauh di sudut hatiku, terdetik satu perasaan 'kalau la syg dpt dtg sme, bahagia nya rasa'..namun, aku x meletakkan harapan yang tinggi untuk mama & ayah datang.. aku faham.. ayah penat & letih bru balik dari keje.. dan, nizam bertanya padaku ' ayang nk b datang ke??'..tipulah klau aku katakan aku xnk nizam datang..itulah impianku sebenarnya..selalu aku angan-angan kan saat-saat tu... nizam datang ke setiap majlis konvokesyen ku nanti..untuk diploma & degree.. tp, aku faham... nizam keje... aku x sepatutnya meletakkan harapan yang tinggi.. klau boleh,aku teringin sangat ketiga-tiga insan yang sentiasa memberi aku semangat hadir di melihat aku di atas pentas,menerima anugerah...bestnya kalau dapat terima bunga ucapan tahniah dari nizam,insan tersayang..tapi..aku tak mampu mengawal semua ni... aku redha & aku pasrah... tapi.. kenangan ni... sukar untuk aku gambarkan..

Monday, May 24, 2010

I LOVE U SO MUCH SAYANG....

i love u without any reason syg... ayg betul2 speechless when u say that " kte nk g jmpe mak sbnr nye ni" ms tu dlm fikiran ayg "oh...that i'm dreaming??" but,this is reality syg...thx bcz da mnyayangi ayg sepenuh hati...terima kasih sbb syg begitu jujur,setia n serius dalam perhubungan kita...ayg btul2 hargai semua tu...i love u so much syg..n ayg rsa bahagia sgt...xda kata yg dapat ayg ungkap kn untuk gmbr kn kegembiraan & kebahagiaan ayg...

Wednesday, May 12, 2010

Celebration!!!







i love so much syg..hanya ini yang mampu ayg lakukan utk celebrate our anniversary and your birthday... thx so much to my lil bro n her gf...yied~yana... i really appreciate your help.. ayang mungkin x mampu nk lakukan sesuatu yang boleh wat sayang terharu..tp,ini yg mmpu ayg siap kn dlm kesibukan ayg exam..u r always in my mind n my heart my love... i always love u... i will always pray to be ur wife...insyaALLAH... ~forever love~ happy anniversary my love...

Tuesday, May 4, 2010

HAPPY ANNIVERSARY SAYANG...

video

Wednesday, April 28, 2010

LOVE AFZANIZAM SO MUCH....


andainya syg tau..di setiap langkah, hnya syg di hati ayg...cintailah kekurangan ayg seperti mana ayg juga mencintai kekurangan syg..janganlah hnya mencintai kelebihan di antara kita..kerana andainya terlihat kekurangan maka akan tercetuslah sengketa antara kita...janganlah pernah kita bersengketa kerana ayg telah bukakan seluasnya hati ayg ni utk mencintai syg sepanjang hayat ayg...yakinilah cinta ayg...insyaALLAH jodoh adalah milik kita...AMIN....

Friday, April 23, 2010

Impian Kami..Harapan Kami..Doa Kami...



harapan kami....doa kami setiap masa...semoga sntiasa ada jodoh buat kami....dan kami disatukan dalam 1 ikatan perkahwinan..hidup bersama dalam keluarga yg bahagia...insyaALLAH...smpi akhir hayat kami....semga semuanya menjadi kenyataan...

Thursday, April 22, 2010

All About My Favourites








This is all my favourite foods... Sup tulang... Nescafe ais... McD Spicy chicken Mcdeluxe... Ayam masak lemak cili api... laksa....Chocolate Indulgence... roti jala & kari....Yummy.. and this is also my love's favourite... except laksa... hehehehe... he doesn't like it.... same with my dad... :)

All About Love


Myspace Graphics
Myspace Graphics and Myspace Layouts


Mahatma Ghandi ada berkata....

  • ~Cinta tidak pernah meminta, ia sentiasa memberi, cinta membawa penderitaan, tetapi tidak pernah berdendam, tak pernah membalas dendam. Di mana ada cinta di situ ada kehidupan; manakala kebencian membawa kepada kemusnahan.~

  • Mungkin kita tak pernah mengutarakan masalah...Namun aku percaya kita akan mengatasi....Kerana cintamu kekuatanku....Segalanya ku lakukan hanya untukmu...
  • Namun bagiku...kaulah segalanya...Setiap nafas yang ku hembus...Setiap langkah yang ku atur...Hanya dirimu yang ada dalam hati ini...

All About My Love's Favourites







All About My Love's Favourites.... yummy yummy.... Chocolate Indulgence... Nescafe Ais... Nasi Ayam.... Ikan Keli Masak Cili.... roti jala & kari.... Chocolate Fudge... It's very delicious syg.... terliur ayg d wt nye tau....

I LOVE AFZANIZAM SO MUCH....

he is my wings...he is my everything...without him, my life feel so empty...without him, i dont know where is my step will be stay...i really love him...he is my everything....

Monday, April 19, 2010

Rahsia Bulan Kelahiran Kami

MEI

  • Keras hati & tegas.
  • Kuat semangat & bermotivasi tinggi.
  • Pemikiran yang tajam.
  • Mudah marah apabila tidak dikawal.
  • Pandai menarik hati & perhatian orang lain.
  • Perasaan yang amat mendalam.
  • Cantik dari segi mental & fizikal.
  • Tidak perlu dimotivasikan.
  • Tetap pendirian, tetapi mudah dipengaruhi oleh orang lain.
  • Mudah dipujuk.
  • Bersikap sistematik (otak kiri).
  • Suka berangan.
  • Kuat daya firasat memahami apa yang terlintas di hati orang lain tanpa diberitahu.
  • Bahagian telinga & leher mudah diserang penyakit.
  • Daya khayalan yang tinggi.
  • Permikiran yang tajam.
  • Pandai berdebat.
  • Fizikal yang baik.
  • Kelemahan sistem pernafasan.
  • Suka sastera, seni & muzik serta melancong.
  • Tidak berapa suka duduk di rumah.
  • Tidak boleh duduk diam.
  • Tidak punya ramai anak.
  • Rajin dan bersemangat tinggi.
  • Agak boros

OGOS

  • Suka berlawak.
  • Mudah tertawan padanya.
  • Sopan santun dan mengambil berat terhadap orang lain.
  • Berani dan tidak tahu takut.
  • Orangnya agak tegas & bersikap kepimpinan.
  • Pandai memujuk orang lain.
  • Terlalu pemurah & bersikap ego.
  • Nilai harga diri yang sangat tinggi.
  • Dahagakan pujian.
  • Semangat juang yang luar biasa.
  • Cepat marah & mudah mengamuk.
  • Mudah marah apabila cakapnya dilawan.
  • Sangat cemburu.
  • Daya pemerhatian yang tajam & teliti.
  • Cepat berfikir.
  • Fikiran yang berdikari.
  • Suka memimpin & dipimpin.
  • Sifat suka berangan.
  • Berbakat dalam seni lukis, hiburan & silat.
  • Sangat sensitif tapi tidak mudah merajuk.
  • Cepat sembuh apabila ditimpa penyakit.
  • Belajar untuk bertenang.
  • Sikap kelam kabut.
  • Romantik, pengasih dan penyayang.
  • Suka mencari kawan

with my baby boy 4 appointment with dentist@ seri kembangan





during wait his turn to see the dentist...and at this day, u look so cute and hensem my love.... mmmuah...i really like it...kn bgus klau my love always be smart like everyday he is going work...and this is first time i look u face-2-face wearing like this....and until now i still lg angau....hehehehe...