BLOGGER TEMPLATES AND MyYearBook Layouts »

Forever Love

Banner created with MyBannerMaker.com

Thursday, October 28, 2010

Ayang Minta Maaf Sayang


6.54pagi.....

Mesej dr syg "Knpa xkejutkan?"
Ayg reply " Ayg tak terjaga syg.. Syg...sori sgt2...sori sgt2.."

Syg....
ayg minta maaf sangat2...
ayg x tersedar langsung...
ayg betul2 mintak maaf...
bru nk elok hubungan kita...
da jadi masalah mcm ni...
aduh...
knpa la ayg mcm ni syg???
knpa ayg mcm ni???
ayg minta maaf sgt2...
Ya ALLAH... sedihnya rasa...
Ayg nk buat yg terbaik untuk syg...
tp mcm ni jadinya...
sedihnyaaaaaaa..... :'( :'( :'(
sayang...
kita jangan gaduh2 lagi ye...
ayg minta maaf sgt2 ni...
ayg nk exam ni...
ayg takut xdpt nk study klau kita gaduh...
ayg syg b sgt2...
ayg merayu sgt2 ngn b...
jangan la kita gaduh...

Wednesday, October 27, 2010

Sweet nye dia!!!!!! Suka sangat... =)

"Lepas exam ada ape2 plan x??"

"Xda... knpa syg???"
"Nk jmpe... Nk mntk teman g jmpe klinik.. " (dalam hati...sweetnye dia...manje btul la dia...nk g klinik pun mntk teman...tp mmg suka pun...mcm tau2 lak yg hati tgh berbunga rindu nk jmpe dia)
"Ok..ape2hal nti,bgtau la ye..nk masuk exam da ni.."
"Ok syg.. Gudluck... try the best.. i know that u can do it"

Sayang... thx sgt2 sbb kte dpt berjmpe hari ni... what a nice day... spend time skejap pun da ckup untuk ubat rindu dlm hati... n sebenar nye, ni la pengubat hubungan kita... bila jauh, msti gaduh.. tp berdepan, syg nmpk tenang n loving sgt.. hilang segala ego syg...
ayg syg b sgt2.. syg sgt2... thx sbb hntr ayg smpi umh... ayg sggup turun KL sentral utk jimatkan ms syg, syg pun sggup hntr ayg smpi umh supaya ayg x smpi umh lmbt... so sweet... thx again syg... u r the best love yg pernah ayg miliki... thx my true love.. thx my first love... thx... ayg hargai sgt2 dan akn ayg ingt... love u so much syg... Mmmmmmuuah!!!

Monday, October 25, 2010

Menilai Diri


"Here I go, scream my lungs out and try to get to you You are my only one"hp ku berbunyi

"hello syg" ayg angkt call syg td
"wtpe" syg tye
"erm...ayg baring..pinggang sakit la sayang..."
"wtpe" syg tye lg
"ayg baring smbil tnggu mesej syg" ayg jwb
"penipu..aku da hntr mesej kt ko lama dah..ko wtpe??" syg jwb
"ayg....____________" x sempat ayg ckp panggilan da di letak...

sayang...
andai sayang tahu betapa ayg sayangkan b...
hingga sedikit kelukaan pun ayg xnk b rasa...
maafkan ayg... ("pegi mampus la maaf ko tu....aku da bosan dengan kata maaf ko tu")
menangis hati ini sayang...
ayg x tipu sayang...
memang betul ayg sakit pinggang...ayg xtipu b...
ayg terjaga pkul 11.03 mlm,then dalam masih mamai lg,11.04mlm, ayg mesej sayang "Sygku..."
ayg tunggu sayang reply mesej.. nth bila ayg terlelap ayg x sedar...mungkin sbb effect mkn ubt masih ada, jadi ayg terlelap masa tnggu msej syg..
hinggalah pada pukul 1.33 pagi, sayang call baru ayg tersedar..dan perbualan di atas berjalan...
bila panggilan di letak, ayg pun check la hp...
1 mesej receive from baby boy "Ye aygku..(11.24 mlm)
1 missed call from babay boy (12.43 mlm)
Ya ALLAH.. sayang... maafkan ayg...
ayg sebenarnya letih sgt2,sakit pinggang, sakit belakang, sakit kepala,dan mula rasa nak demam...
tapi ayg cuba untuk happykan syg wlau x larat sebenarnye.. ("kenapa ayg suka seksa diri ayg?? b x mintak ayg layan b sampai kena menyeksa diri macam tu...")
buah hati mana yang sanggup biarkan buah hati nya rasa sunyi..
ayg cuma nak b happy dengan ayg...
tapi selalu nya ape yang ayg wt akan jadi lain....
dalam x larat ayg layan juga b sudahnya ayg tertido dan kita gaduh...
ayg menilai diri ayg... 'Kenapa sampai mcm ni jadi nya??'
"jangan sampai aku fed up aku ckp yg x sepatutnya aku ckp"
bdn ayg menggigil bl ingt kata2 ni...
ayg cuba berubah b...cuba berubah untuk menjadi yaang terbaik untuk b...
tp putaran masa,keadaan kadang2 mempengaruhi sedikit perubahan ayg...
bagilah ayg peluang sayang untuk buktikan yang ayg memang buat semua ni untuk sayang...
1 hari nanti semuanya akan terbukti sayang...
demi masa depan kita...

Monday, October 18, 2010

RINDU SANGAT2

AFZANIZAM....

ayg rindu sgt2 ngn b....
ayg pun tau yg b rindu kn ayg sgt2 gk....
tapi knapa b ego kn hati b????
knpa bl kte berjauhan, keegoan menguasai diri b???
byk yg ayg nk lakukan utk b...
tp x pernah terlaksana dan x pernah ayg dpt penuhi utk lakukan...
ayg nk dtg mkn tgh hr ngn b....
tp b x izinkan...
sedih sgt2...
ayg x tau nk ckp mcm mn...
yela..sebab da lama kte x mkn tgh hari sama2...
ayg xkisah kalau nti ayg dtg cuma teman b mkn tgh hr je then balik...
xpe...ayg xkisah langsung...
tp xpe la...nak wt mcm mn...
mungkin b nk mkn tgh hr tanpa gangguan ayg...
yela...hari bekerja kn???
nti ayg ni mungkin mengganggu b...
mcm b nk g main paintball lak...
ayg faham b..
tp ayg xda ckp ape2 pun...
ayg xda pun kata nk ikut...
tp bl b kata "ayg xyah ikut...b nk tgk training tournament tu cmne...nti kalu ayg ikut,mana b nk fokus kt ayg lg,kt training lg..."
tersentap hati ayg b...
tp xpe la...
ayg redha b...
kalau kemahuan ni yg akn wt b gembira...
ayg relakan...
ape je akan ayg lakukan asalkan b gembira..
ayg syg kn b sgt2....

Sunday, October 17, 2010

I MISS HIM SO MUCH!!!!!

I MISS YOU LIKE CRAZY SAYANG....

I MISS ALL THE TIME THAT WE SPEND TOGETHER....
ayg rindu dengan suara b....
ayg rindu dengan kemanjaan b....
ayg rindu dengan perhatian b....
ayg rindu dengan kasih sayang b....
ayg rindu dengan cinta b....
ayg rindu dengan senyuman b....
ayg rindu dengan pandangan b....
dari mata b dapat ayg lihat pancaran kasih sayang b yg cukup mendalam untuk ayg....
ayg sukakan b,sayangkan b,cintakan b sangat2....
I LOVE ALL THE WAY YOU TAKE FOR ME....
macam mana b layan ayg....
macam mana b kasihkan ayg....
macam mana b sayangkan ayg....
macam mana b cintakan ayg....
macam mana b prihatin terhadap ayg....
macam mana b manjakan ayg....
macam mana b ambil berat terhadap ayg....
dan ayg yakin ayg adalah wanita yang paling bertuah di kurniakan lelaki sesempurna b....
dan ayg yakin ramai wanita di luar sana yang mencemburui cinta yang b berikan pada ayg....
betapa b menghargai ayg sebagaimana layaknya ayg dapat sebagai seseorang kekasih....
betapa b sanggup bersusah demi ayg....
ayg masih teringat b sanggup datang umah ayg dan minta izin dengan mama & ayah ayg semata2 untuk benarkan b teman ayg hantar assigmnent kerana assignment ayg tu akan kena reject kalau hantar lambat....
dari KL b sangup datang KLANG kerana ayg,masa depan ayg....
betapa bertuahnya ayg....
pada saat ni kita2 sama sibuk....
hanya melalui telefon dn internet je la kita mampu berhubung....
walaupun kita xdapat berjumpa....
tapi b xpernah sekali2 pun lupakan ayg....
b sentiasa mesej ayg, call ayg....
ayg rindukan saat kita 'dating' bersama2....
ayg xsabar menunggu saat2 untuk kita 'dating' lagi....
B SENTIASA DI HATI AYG....

Saturday, October 16, 2010

AWAK TEMAN LELAKI SAYA.... AWAK BAKAL SUAMI SAYA...


  1. Awak teman lelaki saya
  2. Awak bakal suami saya
  3. Awak bakal menantu mama & ayah saya
  4. Awak bakal ayah untuk anak-anak saya
  5. Awak bakal ketua keluarga saya
Awak tau x yang awk tu teman lelaki saya???
Awak tau kan yang saya ni teman wanita awak???
Apa awak akan rasa kalau awak kat tempat saya sekarang ni???
Apa awak akan rasa bila kawan2 saya mengSKANDALkan saya dengan lelaki lain???
Dan kawan2 saya tu tau akan kewujudan awak sebagai insan yang istimewa dalam hidup saya, yang saya akan jadikan teman hidup saya...
Saya bukan cemburu tak bertempat, tanpa sebab, dan bukan meragui cinta awak...
Tapi saya ni insan biasa, yang ada hati perasaan untuk cemburu bila lelaki yang saya sayang diSKANDALkan dengan wanita lain oleh kawan2 awak yang tau akan siapa diri saya dalam hidup awak...
Saya percaya dan terlalu percaya dengan cinta dan kesetiaan awak...
tapi kenapa kawan2 awak uji saya mcm ni???
Apa kwan2 awak akan rasa kalau diaorang yang kena balik macam mana saya diaorang kenakan???
Sakitnya hati saya takde sapa nak peduli???
Kenapa mesti awak yang mereka SKANDALkan???
Dah xda lelaki lain yang SINGLE ke untuk diaorang SKANDALkan???
Dan kenapa awak layankan je permainan kawan2 awak???
Kenapa begitu kejam kawan2 awak perlakukan saya begini???
Mana letaknya nilai hati, maruah dan belas kasihan awak dan kawan2 awak terhadap saya???
Dan kalau la awak tau, kerana perkara ni, tidur saya tak menentu...
perkataan SKANDAL @ TIME LAPANG je sentiasa bermain di fikiran saya...
Kawan2 awak tak tahu apa tu nilai CINTA ke???
Kawan2 awak tak tahu apa tu nilai KASIH ke???
Kawan2 awak tak tahu apa tu nilai SAYANG ke???
Betapa sesungguhnya SAYA AMAT2 MENYAYANGI, MENGASIHI dan MENYINTAI AWAK...

Friday, October 15, 2010

YOUR ARE ALWAYS BE WITH ME......



sayang....

dalam apa jua situasi, sayang sentiasa bersama ayang....
tidak pernah sayang biarkan ayang bersendirian melalui saat2 suka duka....
di kala ayang tawa suka gembira sayang sentiasa tersenyum dan gembira bersama ayang...
di kala ayang tangis duka sedih sayang sentiasa di sisi ayang memberikan kekuatan untuk ayang terus hidup....
apa lagi yang mampu ayang ucapkan selain terima kasih kepada sayang....
kerana sudi memberikan hati dan cinta sayang yg tulus untuk ayang...
tidak pernah terbayang oleh ayang akan di layan seperti ini....
sayang sentiasa ada bersam ayang di saat ayng benar2 memerlukan....
bila lemah untuk meneruskan langkah sayang sentiasa memberikan semangat dan kekuatan untuk ayang....
ayang bersyukur sangat2 pada ALLAH kerana diberi ruang untuk mengenali sayang....
betapa setelah sayang hadir dalam hati ayang, ayang telah menutup dan mengunci pintu hati ayang dari di diami oleh lelaki2 lain....
tidak pernah terlintas untuk ayang menduakan cinta sayang terhadap ayang....
apa ynag sentiasa menjadi harapan doa dan impian ayang adalah disatukan dengan sayang....
dalam ikatan pernikahan yang sah dan di restui oleh keluarga kita....
di berikan kebahagiaan untuk hidup bersama dalam satu keluarga dan di kurniakan anak2 yang soleh dan solehah....
semoga doa harapan dan impian ayang termakbul.... AMIN....
NORSHAFIQA sentiasa menyayangi AFZANIZAM

Tuesday, October 12, 2010

MAAFKAN AYG SYG... (12/10/2010)

sayang...

ayg mohon sejuta kemaafan dari sayang...
ayg tahu ayg yg salah...
mengapa ayg snggup lukakan hati insan yg ayg syg???
knapa ayg sebegini kejam sayang???
knapa diri ayang mcm ni???

Saturday, October 9, 2010

KERANA SAYANG

video

tanggal 9 OCTOBER 2010...
dalam keadaan demam aku menanggung rindu...
hingga demam ku pulih ku terus menanti...
panggilan@mesej dari insan tersayang...
menanti dan terus menanti...
dari pkul 2.00pm ~ 1.30am (10 OCTOBER 2010)...
aku x ingin meragui cinta yg dia pernah hulurkan padaku...
tapi mengapa sayang membiarkan ayg menunggu hingga selama ni???
disaat ayg masih sangat2 memerlukan insan untuk memberikan kekuatan semangat...
b tau x ayg sayangkan b sangat2???
b tau x ayg cemburu sangat2???
b tau x ayg risau sangat2???
andai satu hari nanti b terbaca luahan hati ayg ni, b renung2kanlah...
ayg x ingin mengundang pergaduhan dalam hubungan kita...
sebolehnya ayg akan cuba elakkan...
walau pada hakikatnya ayg terlalu sakit hati...
x mengapalah sayang...
ayg rela memendam segala rasa ini...
demi keharmonian hubungan kita...
sampai ayg menutup mata nanti,ayang akan tetap sayangkan b...
you are my ENDLESS LOVE...FOREVER LOVE...

Monday, October 4, 2010

Ayg minta maaf sangat2

sayang...
ayg minta maaf sgt2...
ayg tau ayg slh...
ayg xtau nk hargai peluang yg b bg kt ayg selama ni...
beribu kali b da tegur sikap ayg...
dan sentiasa tegur kesalahan yang sama...
tapi ayg x penah nk amik peduli...
padahal bukannya susah ape yg ayg kne wt...
ayg cuma perlu jujur dgn b klau ayg betul2 ngntuk...
jgn seksa diri sendiri utk b...
b xsuka..
tapi ayg ni teruk...
ayg tetap x jujur ngn b psal ayg da letih...
yela...
1 mlm x tdo...
ayg bukan ape syg..
ayg nk sgt2 ckp ngn syg...
ayg da rindu sgt nk ckp ngn syg...
sbb tu ayg gagah kan diri gk utk ckp ngn b...
bl da tertido, xnk jujur lak ngn b...
tu yg b mrh sgt2 tu...

ayg cukup bertuah kerana b sudi berikan peluang lg utk ayg terus berubah....
ayg berjanji dgn diri ayg dan atas nama cinta Sha_Nizam...
ayg akn berubah...
walau mungkin akn mengambil ms lama sedikit...
dan tegurlah ayg andainya ayg melakukan kesilapan...
ayg perlukan teguran dr syg...
kerana ayg kenal diri ayg mcm mn...
hanya b je yg mampu kwl diri ayg...
i love you so much syg...
no one can replace your place in my heart...
you are my everything...

Sunday, October 3, 2010

Dia sentiasa membuat saya gembira, tersenyum dan terharu

video
ayg hargai sgt2 apa yg syg lakukan..
kerana ayg tau syg sentiasa lakukan dgn sepenuh hati dan seikhlas hati...
video syg buat ni sgt2 buat ayg rasa bahagia, terharu,di hargai dan betapa b mnyayangi ayg sejujur dan seikhlas hati syg...
SYG....
ayg mohon maaf atas segala keraguan yg ayg alami selama ni...
sbagai seorang kekasih, kadang2 hati ayg berasa sgt cemburu hingga melahirkan keraguan dalam hati ayg...
sedangkan ayg tau bahawa hakikat sebenarnya...
AFZANIZAM begitu syg kn NORSHAFIQA...
AFZANIZAM setia dgn cinta NORSHAFIQA...
AFZANIZAM jujur mnyayangi NORSHAFIQA...
AFZANIZAM ikhlas terhadap diri NORSHAFIQA...
AFZANIZAM sentiasa berdoa untuk menjadi suami kepada NORSHAFIQA...
AFZANIZAM tak pernah mngambil 'harta hak milik' yg ada pada NORSHAFIQA sebelum waktu membenarkan...
kerana AFZANIZAM tau 'harta hak milik' tu hanya untuk suami NORSHAFIQA...
ayg betul2 syg kn b...
no one change your place in my heart..
you r my everything..
you r my endless love...
i will forever loving you my love...
~ FOREVER LOVE ~

Saturday, October 2, 2010

2nd October 2010


what a great day... i'm really happy bcz i can make u happy... hari ini, open house umh syg... n ayg rela korban kn masa ayg utk happy kn b... from meru, i take U90 ke seksyen 2, then T529 form seksyen 2 to stesyen komuter... ayg wt kn kek lapis bumi utk mak b... i'm really happy... i don't know to describe perasaan bahagia ayg hari ni...tp ayg takut gk penerimaan mak terhadfap kelakuan ayg,sikap ayg spnjg kt umh b..kak suria mungkin ok..ape yg ayg sedih kn, ayg msih xtau cara nk borak ngn omm...=( tp ape2 pun,ayg btul2 bhgia dpt spend all the day kt umh b, tlg mak and ayg jd terharu bl b sggup hntr ayg blik wlau ayg tau b letih sgt2... ayg boleh tgk dr air muka b... thx my love.. u r my everything.. i love u with all my heart...xtau mcm mn ayg nk describe kn syg nye ayg kt b.... ayg syg sgt2 kt b....

Friday, October 1, 2010

Ayah & Mama

Ayah...
insan yg byk berkorban...
segala jerit perit kesusahan yg ayh lalui utk sempurna kn kehidupan 1 keluarga...
sekuatnya ayh cuba gagahkan diri jalankan tanggungjawab ayh sebagai ketua keluarga...
maafkan kakak ayah andainya kakak belum boleh jadi seorang anak yg boleh di banggakan..

Mama...
insan yg byk berkorban...
dengan penuh kesabaran mama melayan kami adik beradik...
no one can change your place mama...
u r the best mama in this world...
u r always with me...
u r my strength...
in whatever situation...
u r everything...
x cukup perkataan kakak nk decribe betapa mama sempurna di mata kami adik beradik...
kakak selalu berusaha utk jadi mcm mama...
insyaALLAH

Ayah & Mama...
betapa besarnya pengorbanan mama & ayah membesarkan & mendidik kami adik beradik dengan penuh kesabaran, ketekunan, kegigihan..
semuanya mama & ayah lakukan untuk melihat kehidupan kami semua sempurna 1 hari nanti...
takde insan lain yg boleh menggantikan tempat mama & ayah...
i really love u all with all my heart...
forever...

Ayg Nak G Open House B...

b tau x ayg nk sgt g open house umh b??? b tau x??? knpe susah sgt b nk fhm kehendak ayg??? ayg xtau nk ckp mcm mn ayg akn kecwa nti bl xdpt g open house umh b.. Ya ALLAH...Berikanlah aku segala kekuatan untuk meneruskan perjalanan hidup ini... ayg syg kn b sgt2...sepenuh hati ayg... ayg nk ada di samping b dlm setiap ape yg b lakukan... hidup ayg x sempurna tanpa b... :'(

Saya Nak Buat Kek Untuk Puan Salmah!!!!

Salah ke sy nk wt kek untuk puan salmah?? sy nk bawak kek tu ms awk wt open house,salah ke?? sedih hati sy bl awk kata ~x payah la~. sedih sgt2.. knpa xpayah?? sy ni teman wanita awk kn?? xboleh ke sy nk wt semua tu?? sy ingt, bl sy nk buat kek utk mak awk awk akn suka,awk akn gembira dan sy pun akn gembira juga.tp... sy jd sedih sgt2 skrg ni..awk xtau kn sy sedih??xpe la..klau itu yg akn wt awk tenang, sy redha.. sy tetap syg awk dgn sepenuh hati sy.. smpi akhr hyt sy..